این که بهترین برند ایمپلنت دندان کدام است بسیار اهمیت دارد. ایمپلنت دندان روشی جایگزین برای از بین بردن جای خالی دندان‌هایی است که نبود آن‌ها در غذا خوردن اختلال به وجود آورده است. اما نکته مهمی که وجود دارد، این است که کدام برند از ایمپلنت را انتخاب کنیم تا بتوانیم در مدت زمان طولانی از آن استفاده کنیم.

 به نظر شما تمام برندها مناسب هستند؟ کدام کشورها بهترین مواد کاشت دندان را تولید می‌کنند؟ اگر می‌خواهید به بهترین شکل ممکن دندان‌ها را در دهان خود بکارید، باید به سه فاکتور فوق العاده مهم توجه داشته باشید. ابتدا این که فردی ماهر را برای کاشت دندان انتخاب کنید، سپس سن مناسب برای ایمپلنت دندان را در نظر بگیرید و در وهله آخر به دنبال برندهای تولید بهترین ایمپلنت باشید.همچنین اگر دنبال بهترین کلینیک دندانپزشکی در شمال تهران هستید با دندان 24 همراه باشید.

 

لیست بهترین ایمپلنت های خارجی

 

انتخاب بهترین مارک ایمپلنت دندان

پس از این که سن مناسب برای ایمپلنت دندان را انتخاب کردید، باید به دنبال بهترین برند ایمپلنت باشید.امروزه ایمپلنت‌ها را در کشورهای مختلف و با استفاده از مواد اولیه گوناگون تولید می‌کنند. آنچه که در اینجا اهمیت دارد، این است که ایمپلنتی مقاوم و مستحکم را انتخاب کنید. این نوع از ایمپلنت‌ها می‌توانند تنش‌های وارده را تحمل کنند و آسیب کمتری ببینند. همچنین یک ایمپلنت خوب برای کاشت دندان ایمپلنتی است که سریعا با فک جوش بخورد.

شاید سوال باشد که چرا پزشکان توصیه می‌کنند برای کاشت دندان بهترین نوع از ایمپلنت را انتخاب کنید. انتخاب یک برند مناسب باعث می‌شود که عفونت‌های احتمالی پس از کاشت دندان در دهان از بین بروند و ماندگاری دندان کاشته شده افزایش یابد. در عین حال عوارض کاشت دندان کمتر بشود. با توجه به این که کشورهای مختلفی ایمپلنت می‌سازند و آن را وارد کشور ما می‌کنند، بهترین کار این است که برای انتخاب بهترین مواد دندان برای کاشت از پزشک خود کمک بگیرید. همچنین در مورد سن مناسب برای ایمپلنت دندان نیز بایستی با این پزشک مشورت نمایید.

 

بهترین ایمپلنت‌های دندان در کشورهای مختلف

هم اکنون‌ کشورهایی مثل آمریکا، سوئیس، چین و کره و آلمان با هم در رقابت هستند. محصولاتی که این کشورها برای کاشت دندان تولید می‌کنند، به ایران نیز صادر شده است. بنابراین شما باید بهترین نو ایمپلنت دندان در یک کشور را بشناسید، سپس یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

بهترین ایمپلنت‌های سوئیسی

در میان برندهای تولید کننده ایمپلنت دندان در سوئیس، ایمپلنت‌های استرامان طرفداران زیادی دارند. به دلیل این که این نوع از ایمپلنت‌های دندان دارای سطح کیفی بالایی هستند و از ماندگاری بیشتری نیز برخوردار شده‌اند، آن‌ها را در زمره بهترین برند ایمپلنت به شمار می‌آورند. در واقع شرکت استرامان تمامی استانداردهای کیفی برای ساخت ایمپلنت‌ها در نظر گرفته است. شما می‌توانید این ایمپلنت‌ها را خریداری کنید و در سن مناسب برای ایمپلنت دندان آن‌ها را بکارید. با انجام این کار قادر خواهید بود که تا مدت‌ها از آن استفاده نمایید. افزون بر برند استرامان، برندهای دیگری مثل اشترامن برای تولید ایمپلنت در کشور سوئیس فعال است. محصولات این برندها نیز زبانزد مردم جهان هستند.

 

برند های معروف ایمپلنت خارجی

 

بهترین ایمپلنت‌های فرانسوی

برای جایگزین کردن دندان‌های از دست رفته می‌توانید از برندهای فرانسوی نیز استفاده کنید. کیفیت خوب و قیمت مناسب محصولات کاشت دندانی که در کشور فرانسه تولید می‌شوند، عاملی بسیار مهم برای فزایش کاربرد این محصولات بوده‌اند. در میان برندهای مختلف فرانسوی، برند axiom بهترین برندی است که محصولاتی ویژه برای کاشت دندان را تولید می‌کند. اگرچه ایمپلنت دندان این برند دارای قطعاتی ساده است اما از طراحی کاملا حرفه‌ای برخوردار شده است. پس اگر به سن مناسب برای ایمپلنت رسیده‌اید، می‌توانید از محصولات این برندها استفاده کنید. علاوه بر این، برند یوروتکنیکا نیز جزو برترین برند ایمپلنت در فرانسه است. این برندها نه تنها کیفیت و قیمتی عالی را برای مشتریان خود در نظر گرفته‌اند بلکه خدمات پس از فروش گسترده‌ای را نیز در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند. به همین دلیل در ایران مورد استقبال قرار گرفته‌اند.

بهترین ایمپلنت های آمریکایی

یکی از کشورهای فوق العاده فعالی که از چندین سال قبل به تولید انواع ایمپلنت دندان پرداخته است، آمریکا است. پیشرفت‌های عرصه دندانپزشکی باعث شد‌ه‌اند که آمریکا یک گام نسبت به سایر کشورها جلوتر باشد. به گونه‌‌ای که وقتی از بهترین برند ایمپلنت صحبت می‌شود، نام آمریکا در آن بدرخشد. نمی‌توانیم بگوییم که یک برند خاص تمامی نیازهای متقاضیان کاشت دندان را برطرف کرده است چرا که اغلب برندهای آمریکایی دارای ویژگی‌های مثبتی هستند. برند Zimmer Biomet، برند Nobel biocer و برند تری ای می‌توانند به خوبی نیاز شما به جایگزین کردن دندان‌های از دست رفته را برطرف کنند. برای این که بتوانید دندان خود را با استفاده از بهترین برندها کاشت بزنید و ماندگاری فوق العاده‌ای را از آن مشاهده کنید، باید ابتدا سن مناسب برای ایمپلنت دندان را بیابید.

بهترین ایمپلنت های آلمانی

از دیگر کشورهای فعال در زمینه تولید انواع ایمپلنت دندان، کشور آلمان است که محصولات خود را به اقصی نقاط جهان ارسال می‌کند. ایمپلنت‌های تولید شده در این کشور تمامی ویژگی‌های یک ایمپلنت مرغوب را در خود جای داده‌اند. یعنی قیمت مناسبی دارند، ماندگاری و کیفیت آن‌ها بالا است و حساسیت و عفونتی را برای بدن به وجود نمی‌آورند. برای ساخت این دندان‌های از پیش ساخته شده از موادی استفاده می‌شود که دوام زیادی دارند. از جمله بهترین برند ایمپلنت آلمانی می‌توانیم به برند زایو اشاره کنیم. برای انواع دندان‌های سخت، نرم و انواع فک‌ها محصولات این برند را مناسب می‌دانند.

سایر برندهای آلمانی نیز مثل برند بگو و مدنتیکا نیز از محبوبیت زیادی برخوردار شده‌اند. پس از این که سن مناسب برای ایمپلنت دندان را یافتید و تصمیم به ایمپلنت کردن گرفتید، باید بتوانید از میان این برندها یک برند مناسب را برای کاشت دندان پیش ساخته انتخاب کنید.

بهترین ایمپلنت کره ای

کسور کره در سال‌های اخیر به استانداردهای ساخت ایمپلنت توجه زیادی کرد. این کشور به دلیل این که موادی مناسب و به صرفه را برای کاشت دندان‌ها وارد بازار کرد، سریعا از محبوبیت زیادی در زمینه دندانپزشکی برخوردار شد. بهترین برند ایمپلنت کره‌ای، برند osstem است که‌ موجب پدید آمدن دندان‌هایی می‌شود که هیچ گونه عفونت را در دهان به وجود نمی‌آورند. مواد اولیه‌ای که این برند برای تولید دندان از آن‌ها استفاده می‌کند، مورد تایید سازمان استاندارد هستند. پس شما می‌توانید به آن اعتماد کنید و باکیفیت‌ترین ایمپلنت دندان را از آن خریداری کنید.

در ضمن فرقی ندارد که در سن مناسب برای ایمپلنت دندان به سر می‌برید یا نه، در هر صورت تاثیرات شگفت انگیزی از کاشت دندان خود به کمک مواد برند استم را مشاهده خواهید کرد. البته در این زمینه بهتر است با پزشک خود مشورت‌های لازم را داشته باشید.

 

بهترین ایمپلنت های آلمانی و کره ای

 

برندهای ایرانی پیشگام در تولید انواع ایمپلنت دندان

ایران یکی از کشورهایی است که در صنعت کاشت دندان به خوبی پیشرفت کرده است. امروزه شرکت‌های زیادی در ایران فعال هستند که انواع تجهیزات دندانپزشکی را تولید می‌کنند. یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از ایمپلنت دندان ایرانی این است که شما می‌توانید آن را با قیمت ارزان‌تری خریداری کنید. افزون بر آن، این نوع از ایمپلنت‌ها به راحتی در دسترس هستند چرا که تحریم نمی‌شوند و می‌توان قطعات و تجهیزات آن‌ها را از هر جایی خریداری کرد. شاید دلیل این که اغلب دندانپزشکان ایمپلنت‌های ایرانی را به بیماران خود معرفی می‌کنند نیز همین امر باشد.

البته در کنار مزایا، باید به معایب انواع برند ایمپلنت ایرانی نیز توجه داشت. ایمپلنت‌های ایرانی ممکن است ظاهر چندان طبیعی به دندان شما ندهند و به طور فوری روی لثه نصب نشوند. با این حال، شرکت‌هایی مثل نیک کاشت آسیا و کیمیا کاشت اطبا جزو برترین شرکت‌ها در حوزه تولید انواع مواد برای کاشت دندان هستند. شما عزیزانی که قصد خرید ایمپلنت را دارید، می‌توانید از محصولات تولید شده توسط این برندها استفاده نمایید و هزینه کاشت دندان را کاهش دهید.

بهترین برند ایمپلنت از نظر قیمت

علاوه بر ای که کیفیت ایمپلنت دندان اهمیت دارد، قیمت کاشت ایمپلنت در سن مناسب برای ایمپلنت نیز مهم است. به همین دلیل برخی از افراد به دنبال برندهایی هستند که‌ مواد کاشت دندان را با قیمت‌هایی مناسب به فروش می‌رسانند. معمولا پزشکان ایمپلنت‌های کره‌ای را پیشنهاد می‌کنند. این نوع از مواد کاشت دندان افزون بر این که کیفیت و دوام بالایی دارند، با قیمتی بسیار مناسب هم به فروش می‌رسند. از دیگر ایمپلنت‌های باکیفیت و ارزان قیمت ایمپلنت‌های آلمانی هستند. ایمپلنت بگو یک نمونه بارز از برترین، باکیفیت‌ترین و ارزان قیمت‌ترین برندهایی است که مواد کاشت دندان را وارد بازار می‌کند‌. این مواد بر اساس استانداردهای کیفی تولید شده‌اند و دوام و ماندگاری زیادی دارند. اگر شما نیز در سن مناسب برای ایمپلنت قرار دارید و باید دندان خود را ایمپلنت کنید، می‌توانید از پزشک خود مشورت بگیرید.

 

سخن پایانی

ما در این در مورد متن برترین برندهای تولید کننده مواد کاشت دندان با شما صحبت کردیم. هم اکنون بیش از صد برند مطرح در دنیا وجود دارند که بهترین مواد را برای کاشت دندان می‌سازند. بهترین مواد کاشت دندان معمولا از دوام زیادی برخوردار هستند، استحکام بالایی دارند و قیمت مناسبی هم دارند. کشورهایی مثل سوئیس، آمریکا، کره، آلمان، ایتالیا و ... در این زمینه فعالیت زیادی دارند. کشور ما نیز به تولید ایمپلنت‌هایی پرداخته است که هر فردی متناسب با نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب می‌کند. برای این که بهترین برند ایمپلنت را برگزینید، بهتر است با یک پزشک مشورت داشته باشید.

 

۱۴۰۲/۰۴/۲۴